Endiseliannecik canım her bebek bir olmuyor ben 17+1 deyim hemen hemen her hafta gittim öğrenmek için hiç birinde göstermedi. Çikolata meyvesuyu yedim fayda etmedi çok güzel kahvaltı yapıp gittim yine göstermedi. Doktorum şunu söyledi 10. Haftadan 6. Aya kadar olan sürede gösteriyor cinsiyetini dedi kesin bı haftalar söylemek çok yanlış olur demişti.