kbra19 Melek-stlms 6+3 günlüğüm yarın şehir hastanesinde randevum var ama Nereye gideceğime daha karar veremedim
Deletedmom_15 Selam kızlar 🙂 3. Hamileliğim 5+3 olduk Etlik şehir hastanesinden randevu aldım ama hastane konusunda kafam karmakarışık 🤷🏻♀️ Özellerin fiyatları çok yüksek devlet hastaneleri malum akışına bırakıp yaşayarak görücez 😅
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_15 sehir hastanesine acile bebegimi goturdum asiri ilgililer bayildim tek kelime ile 🥰
Efem0619 Kubra_6 merhabalar bende yeni hamileyim etlik lokmsn hekime gitmek istiyorum hangi doktora gidiyorsunuz öğrenebilir miyim memnunmusunuz
Nesecrkc Ümit korucuoğlunun kliniğine gidiyorum tobb hastanesinde doğum yaptırıyor. Bu ikinci gebeliğim ilkini de aynı dr takip edip doğurtmuştu 🥰 32+4 üm
SemaArin Melek-stlms 28+4 OLDUK ÇOK ŞÜKÜR ETLİK ŞEHİR HASTANESİ VE PURSAKLAR DEVLET HASTANESİNE GİDYORUM
Melek-stlms SemaArin 10 haftaligiz biz daha 🤰🏻pursaklar hastanesiyle basladik hangi hastaneyle devam edecegimizi bilemiyoruz sadece 😊
Bade_13 SemaArin pursaklardevlet hastanesinde kadın doğum var mı teyzemin gelini yok demiş o yüzden sordum
Melek-stlms Harunnazli biz tam 10 haftaligiz suan ilk dogumumu kecioren arastirma hastanesinde yaptim ama hic memnun kalmadim etlik sehir hastanesi hakkinda da cok iyi seyler duymadim cevrem sehir hastanesini cok oneriyor orasida baya uzak geliyo pursaklarda oturuyorum hic karar veremedim o yuzden hastaneye bu postu bilgi paylasimi almak icin actim insallah bi hastaneye karar veririm 🤰🏻🫶🏻