Yagmush Kesin sonuç vermiyor ki zaten ben gerek görmüyorum kızımda yaptırmadım. Şimdikinde de yaptırmayacağım. Doktor sordu yaptırmıcam dedim direk öyle düşünmeyin başka şeylere de bakılıyor felan dedi. Ama yaptırmıcam yani sonuçta sıkıntısı yokken şu var diyip daha çok strese sokabiliyorlar. Doğduğunda sapasağlam olabiliyor. Yada sağlam diyorlar ama başka şeyleri olabiliyor. Ve bütün hamileliğin zehir düşünsenize bence gerek yok. Kesin sonuç olmayan birşey için yapılmasını doğru bulmuyorum. Aldırmayacaksanız hele ki hiç gerek yok.