Tgcccc femme gorunmezse evet . Cunku zararı yok vajinanın belirli kismina giriyor ultrason rahimle bi alakası yok :) zaten rahimle vajina arası açık değil kapalı dokular var . ayrıca bebek vajinada degil rahimde tutunuyor o yüzden iciniz rahat olsun💕
femme Tgcccc aa evet doktorda ultrasonda gorunmediyse , rahimde dır, gibi bisi dedi , yani benim anladığım o 😀
Allahkahretmesin1 Cceyda mesela bugün sağ tarafa yaptıysan yarın sola yap sürekli aynı yere yapma onun haricinde istediğin yere yapabilirsin
Cceyda Allahkahretmesin1 çok korkuyorum yapamazsam diye aklıma geldikçe nasıl yapıcam yarin diye düşünüyorum çok yakıyo canımı çünkü
Allahkahretmesin1 Cceyda iğneyi hızlı sokmayı dene çünkü canım acır diye yavaş yavaş sokmaya çalıştıkça daha çok canın acıyor
femme Cceyda cok sukur vajınal ultrasonda gorundu mınıgım :) doktro hersey yolunda dış gebelık vs hıc bısı yok dedı :) 3 hafta sonra kalp atısı ıcın cagırdı
aseldurununannesi_ Cceyda içini ferah tut canım beta 3000 olunca vaginal 5000 falan olunca karından anca gözüküyor ben ilk gebeliğim düşük oldu şimdi 19 haftalığız çok şükür bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar 🙏
Cceyda aseldurununannesi_ ilk hamileliğimde 1700 de keseyi görmüştük düşük olmuştu şimd çok tedirginim tekrar düşük yaparım diye korku oluyo
Cceyda femme ayy çok sevindim maşallah çok mutlu oldum inşallah bizimde yarin herhangi bir sorun olmaz bizde keseyi görürüz inşallah bakalım şimdi bize nasıl sabah olucak.
_almirasmom Cceyda bende 3 haftalıkken progestan agızdan oksapar ıgne gobekten vuruldum 14. Haftamda ıgnem bıttı coraspirine gectım 23 haftalıgım hala coraspırın ıcıyorum doktor progestanı bırak artık dıyorda bırakmam😂