Cceyda Allahkahretmesin1 doktor morarır dedi dik vurursan dik vurim yarın bide doktor alt bölgeye herhangi biryere vurabilirsin dedi
Allahkahretmesin1 Cceyda valla asıl yan yapınca morarıyor 10-11 gündür kullanıyorum hiçbir şekilde morarma olmadı ilacı yavaş sıkın bittikten sonra iğneyi hemen çekme bi 10 saniye falan bekle öyle çıkart iğneyi
Cceyda femme kötü düşünmeyin yarin doktor ne dicek acaba inşallah kötü bir durum olmaz alttan görünür büyük ihtimalle inşallah herşey gönlünüzce olur
kubraselcuk femme alttan muayene eğer hiç olmadiysan bile korkma canim öyle acayip bir durum olmuyor kasma kendini yeter💗
Cceyda Allahkahretmesin1 teşekkür ederim yarin dik vurucam herhangi bir yere vursam birşey olmaz dimi yani doktor olmaz dedi
kubraselcuk femme aynen öyle canım ayrıca beta 3000 olmadan karından gorunmeyebilirmiş o yüzden stres yapma güzel haberlerini bekliyoruz 🤍
femme kubraselcuk insallah sabaha belli olur , aslinda doktora giderken de gorunmeyecegini düşünüyordum. Ama insan bi tuaf oluyor 😀
Allahkahretmesin1 Cceyda mesela bugün sağ tarafa yaptıysan yarın sola yap sürekli aynı yere yapma onun haricinde istediğin yere yapabilirsin
kubraselcuk femme benimde 1146 ile görünmedi ama doktor çok normal dedi canim sıkma canını bilerek bekledim bende 5+2 de gideceğim
Tgcccc Cceyda canim gobek yagını sıkı tut tam o yag bolgesine vurucaksın dik sekilde . Ama soyle dik : karsıdan biri dimdik vuruyomus gibi
Tgcccc femme gorunmezse evet . Cunku zararı yok vajinanın belirli kismina giriyor ultrason rahimle bi alakası yok :) zaten rahimle vajina arası açık değil kapalı dokular var . ayrıca bebek vajinada degil rahimde tutunuyor o yüzden iciniz rahat olsun💕