kubraselcuk bbse Nisan ayından beri deniyoruz hep adete 4-5 gün kala test yapardım ilk kez bu ay 2 gün geçince yaptım ve hamileyim😄
Mer93 bbse en erken testler 6 gün öncesinden yapılabiliyor ama tavsiyem geçmesini beklemeniz gecikince herhangi bi zaman yapabilirsiniz erkwn de net sonuç alamayabilirsiniz çünkü. Sonra moral bozukluğu oluyor 🌺
bbse kubraselcuk ya çok sevindim inş sağlıklı bir şekilde kavuşman nasip olur hiç bir belirtin oldu mu
aybarsaybuke kubraselcuk diğer aylara nazaran bu ay bunu kullandım veya bunu yaptım dediğiniz bir sey var mı
bbse Mer93 1 gün gecikme oldu daha önce de kimyasal gebelik geçirdiğim için acele etmek istmym ama çok merak ediyorum 😔
Mehtapca06 bbse yani öyle de denemez pek erken ogreniyordum ama nedense biri 40+6 biri 41+3 de dogdu 😂
Mer93 bbse bi kaç gün daha bekleyin ama stres olacağı için gecikmeniz ondan kaynaklanadabilir biraz sakin kalın öyleyse bi kaç gün sonra kan verin gecikme devam ederse inşallah hayırlı haberler alırsınız ☺️
Likayolcusu bbse ben 6 gün kala yaptım çook silik çıktı sonra kan verdim betam 18 çıktı şimdi 5+3teyiz 🥰
1erkekkannesiiii bbse hayır canım belirtim yoktu regl olmam gereken günde lekelenme gördüm çok az regl oldum sanıp ped koydum. 2-3 saat sonra baktım bisey yok kanama da olmamıştı. Ertesi sabah kalkıp test yaptım pozitif gördüm.
HayriyeHnm bbse Adetten 1 gün önce öğrendim canım benim gecikme olmadan yaptım test , biraz sabırsızdım eczaneden alıp normal test yapmıştım
buketzumrut Adet günümden 6 gün önce erken gebelik testi ile öğrendim hemen kan verdim 21.89 çıktı şuan 5+5 iz 🧿🧿😍