Beyzasahiin doktorunuza güvenmekle beraber çok da zorlamayın bebeğinizi, zamanı gelince gelecektir. Benim bebeğim de doktorun söylediğinden 300-400 gr kadar az doğdu, onların birebir tutmayabilir bazen, ayrıca 4-5 kilo normal doğan bebişler var, haftanız da daha var, boş yürüyüş hurma merdiven çıkma yapın gerisi sadece beklemek. Çok da yormayın kendinizi de kafanızı da bebeğinizi de