gonulcelen Krdln2911 aynıyız bnde 37+3 ama kilosunu bilmiyorm açıkcası cuma günü kontolüm olacak sizin ki kaç kilo biliyor musunuz ?
Krdln2911 gonulcelen Bugün gittim canım 3.427 olmuş da acaba diğer bebislerde durum ne diye merak ettim doktor tombiş diyor 😀
gonulcelen Krdln2911 evet tombişe benziyor 🙈 bnm 2700 dü inş 3 geçmiştir son 9 gün cubku biraz kilo aldırma derdindeyim
Kagan_pasa2 gonulcelen benim de 12 günüm var 2800 bebeğim. Kilolu olmasi saglikli oldugu anlamina gelmiyor haftasina uyumluysa sorun yokk canım
Fairytale Ireem20 öncelikle hayırlı olsun sizlere ve varanına hayırlı bi evlat olaun inşallah🙏🏼ACaba bebişinizin durumu nasıldı? Bende yarın yani 38+2de sezeryan olcam da acaba erken mi diye sormak istedim.
Krdln2911 Fairytale Amin canım inşallah bende 38+3te sezeryan olucam doktorum haftası iyi diyor zaten ciğerleri de gelişmiş durumdaymış yani benim doktoruma göre erken değil 😊 Rabbim Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah