Ozlem_K38 Dilaraanl Hamilelik olduğu için yüksek görüyorlar kuzum yoksa normal bir değer. Zararı olduğunu sanmıyorum, zararı olsa doktor yazmaz ki. Bence bir git derim ihmal etme. Özele mi gidiyorsun devlete mi ?
Dilaraanl Ozlem_K38 tamam bebeğim 4’teki randevuya gidicem. Özele gidiyorum devlette randevu falan bulunmuyor valla. Sen hangi sehirdesin hangi hastaneye gidiyosuun 🥰
gulsumd1 Dilaraanl ben haşimato tiroidim var tiroid ilacı çok önemli bebekte gelişim geriliği zeka geriliği yaptığını biliyorum hamile olmadan da kullanıyordum hamileyken dozunu arttırdım asla gereksiz değil :)
Ozlem_K38 Dilaraanl Eşim jandarma kuzum Bitlis’te görev yapıyor. Şuan Bitlis’te yaşıyorum. Aslen kayseriliyim. Devlete çok gitme taraftarı değilim hem ilgilenmiyorlar hem de dediğin gibi sıra almak imkansız gibi birşey. Sen nerede yaşıyorsun 🙈
Dilaraanl Ozlem_K38 euthyrox diye bi ilaç verdi özleeeem yarım iç dedi günde bir defa. Hiç kullanmak istemiyorum ya kafam cok karıstı
Ozlem_K38 Dilaraanl levotiron içiyorum kuzum bende sabah aç karnına bir hapın yarısını içiyorum. Neden kafan karıştı kuzum