Dilaraanl Bende hiç bulantı, kusma, aşerme yok. Sizde durumlar nasıl? 😌 Normal mi böyle olması kızlarcım😌
minikmucizemmmmmm Dilaraanl 7+5 her sabah bulantıyla uyanıyorum bu saat oldu hiç bişry yiyemedim şükret 😂😂 acıktım ama mutfağa girince kusasım geliyor 🥴
Dilaraanl minikmucizemmmmmm aaayy kıyamam yaa bende hiç olmadı bulantı normal mi bilemedim 😂 su içmeyi ihmal etme susuz kalmasın vucudun 🥰
Zeynepzeynepm minikmucizemmmmmm bende öyleydim prila ilacı verdi doktor kesinlikle kullanmalısın hemen kesiyor . Ben iki gün önce resmen acillik oldum kusmaktan
minikmucizemmmmmm Dilaraanl normaldir canım ben 5 6 haftalıkta öyleydim doktora dedim hiç bulantım falan yok diye o da daha ne istiyon dedi ama nazar ettim kendi kendimi☺️
minikmucizemmmmmm Zeynepzeynepm kusmam yok çok şükür ama bulantı oluyo dayanabilecek gibiyim ilaç kullanmak istemiyorum zaten tedaviyle oldu bir sürü ilaç içiyorum😒
Merve1994-01 7+4 den merhabalar 🥰 benim de mide bulantılarım vardı. Doktorum ilaç verdi. Akşam yatmadan 2 tane hap alıyorum, şimdi daha iyiyim.
Zeynepzeynepm Merve1994-01 gün içinde kusman oluyormu birden sanki hiç kusmamış gibi hiseediyorm ben tabi çok nadir mide bulantısı yaşıyprum
minikmucizemmmmmm Kızlar bel ağrınız oluyor mu hiç benim ilk defa bu sabah başladı geçmedide tutulmuş gibi
Ozlem_K38 minikmucizemmmmmm Benim çok hareket edince oluyor kuzum dinlenince geçiyor. Bol bol dinlen.
Ozlem_K38 Merhaba güzel anneler, ben perişan haldeyim. 🙈 İlaç almama rağmen midem bulanıyor ara ara. Midem de yanma var. Uyku hali var. Var da var yani 😂
minikmucizemmmmmm Dilaraanl bilemedim yaa gerildim adet olacağım zaman böyle ağrırdı kasığımda ağrıyo tedirgin oldum yatınca geçiyo
Dilaraanl Ya kızlar bide bisey sorcam size. Kan testimde sonuclar iyi cıktı. Troit de normalmiş ama gebe oldugum icin biraz düsük olması lazımmıs sanırım. Dahiliyeye bi görünmemi istedi doktorum. Ama bana biraz gereksiz gibi geldi ya. Bilginiz var mı troitle ilgili? 🥰
Ozlem_K38 Dilaraanl ths kaçtı kuzum. Benim 3,4 çıktı 2,5 ve altı olması gerekiyormuş dahiliye ye gittim ilaç yazdı. Her sabah aç karnına yarım olarak alıyorum. Pazartesi tekrar ölçtürdüm 1.95 çıktı. Doktor gayet iyi dedi.
gulsumd1 Dilaraanl ben haşimato tiroidim var tiroid ilacı çok önemli bebekte gelişim geriliği zeka geriliği yaptığını biliyorum hamile olmadan da kullanıyordum hamileyken dozunu arttırdım asla gereksiz değil :)
Dilaraanl minikmucizemmmmmm bir sey yoktur kuzucum stres yapma, benim de aynı inan. Kasıklarım belim ağrıyor.
Dilaraanl Ozlem_K38 3,4 benimde kuzucum aslında normalms ama gebelik olunca dahiliyeye görünmemi istedi doktorum napsam ki
Dilaraanl Ozlem_K38 euthyrox diye bi ilaç verdi özleeeem yarım iç dedi günde bir defa. Hiç kullanmak istemiyorum ya kafam cok karıstı
Ozlem_K38 Dilaraanl Hamilelik olduğu için yüksek görüyorlar kuzum yoksa normal bir değer. Zararı olduğunu sanmıyorum, zararı olsa doktor yazmaz ki. Bence bir git derim ihmal etme. Özele mi gidiyorsun devlete mi ?