33+6 yız dün yıkadım bugün ütüleyip çantamı hazırlayacağım. 31 den sonrası çok zor kızlar, yani tabi herkes synı olucak dye bir şey yok ama nefes alışınız bile değişiyor , sırt ağrıları, sebepsiz ağlamalar. Zaten hurçlayıp kaldırıcaz valizlere o yüzden imkanınız varsa eşyalarınız hazırsa 30 dan sonra hazırlayın