ilkanneyim06 23 haftalığım benim sadece cok yürüdüğüm zaman ayaklarım sisiyo onuda corabımın izinden anlıyorum
sunmomy ilkanneyim06 yürümüyorum ben de işte pek.. tuzdan şüpheleniyorum idrar tahlili de verdim temiz cıktı
sunmomy ilkanneyim06 ben önceden kullanıyordum ona bağlıyordum ama demek ki alakası yokmuş gerçekten oksijen yetmiyor jdjdj
ilkanneyim06 sunmomy yok yok bu oksijen ikimize az geliyo ahahsh 90 yasındakiler gibiyim sigara içmekle falan alakasız
ilkanneyim06 sunmomy geceleri bazen kramp giriyo kasık ağrım şimdilik yok magnezyum için sadece soda tüketiyorum 🫠