sunmomy kızlar 24 haftalık olduk. ayak bileklerim dün farkettik bayağı bi şişmiş ve bacaklarımda da şişlik var. Kilo aldığım icin de olabilir ödem de olabilir bilmiyorum bu haftada bunu yaşayan var mı ayak numaram da büyümüş gibi hissediyorum
sunmomy sunmomy gebelik şekerinden de şüphelenmedim değil bu arada 48 le hamile kaldım suan 63 falanım
Qnl sunmomy ödem olabilir ana bence kontrol e git bnm kalp doktorum hemde jinekologum sürekli ödem var mı diye bacaklarımı kontrol ediyor sıkarak nedenini bilmiyorum ama
mysweetbabyy sunmomy hafif yürüyüşler yapın tuzu çok tüketmeyin çok su için bi de ayakları uzatmak da iyi gelir
Berfin6523 sunmomy bende o haftalarda çok şişmiştim şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra meğerse şekerim varmış şimdi maşallah 37 haftadayım şişliğim yok denecek kadar az
Berfin6523 sunmomy bana 75 gr bir içecek verdiler sabah aç karnına gidiyorsunuz ilk açken şekerinize bakılıyor sonra o içeceği içiyorsunuz içtikten 1 saat sonra şekere bakılıyor 2 saat sonra yine aynı şekilde şekere bakılıyor. Açlık 70-90 arası 1. Saatin 140 üzeri olmaması 2. Saatinde 120 üzeri olmaması lazım
sunmomy Berfin6523 doktora gittim bugün açlık şekerim iyi çıktığı icin seker yüklemesi yapmayalım dedi bide tokluk sekerine bakalım dedi.. Şimdi tokluğa baktırıcam