Tugcozden yürümek ve kayısı hoşafı 👌🏾 ben hasta yatağına hiç yatmadım gibi bir şey, yürüdüm odadaki koltuğa uzandım, yürüdüm sandalyeye oturdum. ağrılarım gelince serum alırken yatıyordum. gerçekten güzel toparladım. eve geldiğimde bayağı dinçtim pek ağrım yoktu ama desteksiz doğrulamıyordum. tamamen iyi olmam 1 haftayı buldu galiba. ama 1 haftadan önce de bir çok şeyi kendim yapabiliyordum. oturmak kalkmak sıkıntılıydı