Gereksiz bence diyenler kullanmadan önce konuşmasa keşke ben bunu yeni aldım keşke daha önce olsaymışım diyorum havayı mis gibi nemlendiriyor + burnumuz tıkanmıyor artık her sabah burnumuz tıkanık uyanıyorduk bebeleklerde cok tıkanıyor zaten benim aldığım gece lambası da oluyor kesinlikle tavsiye ederim 