Hiç bir şey yiyemiyorum malesef..
Günde lavaboya 5-6 kez gidiyordum prilam kullanıyorum bazen 1-2 bazen 2-3 kez gitmeye başladım.. Yiyemediğim şeyleri (et, sulu yemekler, soğanlı yemekler, yumurta, menemen falan) görünce gene bulantım oluyor..
Genelde peynir ekmek bazen de leblebi yiyorum halsizsem yada çok bulantım varsa meyve suyu yada limonlu soda içiyordum ama sodanın fazlasının zararlı olduğunu öğrendim.. En büyük sıkıntım ağzımda sürekli kolonya tadı hissi olması (başkasında bulamadım bu durumu) sadece naneli sakız falan çiğnediğimde gidiyor o tat hissi..