Benim çok mide bulantılarım oluyordu Hatta kusmalarım bile oluyordu sabaha kadar hiç bir şey yiyip içirmiyordum hastanede 5 gün yatırdılar beni ondan sonra çıktım bana mide koruyucu yazdılar onlar da fayda etmedi şey armut Yedim çok armut mide bulantısını azaltıyor yani hemen hemen Yok etmiyor ama azaltıyor yani kısmını engelliyor şu an 21 haftalık hala gelip gidiyor arada ama iyiyim yani Eskisi gibi değilim yemeğimi de yiyorum iştahım da açıldı yani meyve bol bol meyve tüket Bir de sıvı gerçekten çok etkisi oluyor yani Mide bulantıları için hemen hemen yok oluyor yani Birkaç hafta sonra ekşi şeylerden elinizden geldikçe yemeyin tatlı şeyleri yiyin işte tatlı şeylere yönelir mesela mandalina yediğim zaman midemi çok bulandırıyordu ama armut işte tatlı elma onları ye