Hasret33 Deletedmom308 canım hiç üzülme bizimde geçen hafta doktorumuz 9+5 diyordu bu hafta 11+1 dedi geçen olabiliyormuş böyle tutmuyor hiç birbirini inşallah sağlıkla büyür 🙏🏻
Deletedmom308 Nira bende bugün 11+3 diye gittim. ama ultrsondz 10+6 çıktı. boyda 3,81 cm. bzimki çok daha küçük kalmış yani :((
Nira Deletedmom308 hiç üzülme benimde seninde büyüyecek bebeklerimiz biraz daha dikkat ederiz beslenmemize içini ferah tut 🙏
Deletedmom308 Nira beslenmeyle mi alakalıdır acaba? bende geç döllenme durumu da olabilir. çünkü son adet ayında iki kere yumurtlamıştım. belki ikinci yumurtlamada hamile kalmış olabilirm
Nira Deletedmom308 benim zaten geç döllenme iki ayrı doktora göründüm aynı haftayı verdiler bir iki gün farkla şu an elimden iyi beslenmekten başka bişey gelmiyor🤷🏻♀️
Hasret33 Kızlar ne kadar doğru bilmiyorum ama ben ballı süt’ün faydası olduğunu düşünüyorum 🤔 köyden geliyor ama süt hazır süt değil 2 güne bir ballı süt ceviz fındık badem faydasının olduğunu düşünüyorum 🙄
Deletedmom308 Hasret33 teşekkürler :) bende keçi sütü içmeyi düşünüyorum. Her gün ceviz ve muz mutkaka yiyorum