Hasret33 Kızlar merhaba önce düşük tehlikem ve kanama nedeni ile post açmıştım bu sefer çok farklı ve çok mutluyum sizlerle paylaşmak istedim düşük tehlikemiz geçmiş pıhtı atmıştı bebeğe oda geçmiş şükürler olsun Rabbime çok korkmuştum birşey olur mu diye Allah’ıma sükürler olsun hiç birşeyimiz kalmamış 🙏🏻🙏🏻 Bebeğim 4,5 cm ve elleri ile gözlerini kapatmıştı şekilde poz veriyordu bize 😊 Düşük tehlikesi olan veya başka bir rahatsızlığı olan tüm anneler Allahım tez zamanda şifasını verir inşallah 🙏🏻
Nira Hasret33 bende 11+3 üm ikili teste girdim benimde bebeğim 4,5 cmmiş doktor alt sınır olduğunu söyledi küçük kalmış kan tahlili istedi😔
Deletedmom308 bende varım 11+1 iz :) düşük tehlikesini bende yaşamıştım. atlattık çok şükür. çarşamba kontrolüm var bakalım bizimki nasıl poz vercek :)))
Hasret33 Deletedmom308 maşllah size 😊 ben hiç öyle beklemiyordum hareketlerini görünce daha rahatladım 😊 inşallah sizede güzel bir poz verir 😊
Hasret33 Deletedmom308 malesef bacaklarıyla kapatmıştı sordum cinsiyet dedim kapatmış dedi ve daha tam belli olmaz dedi 27 simde ögrenecez inşallah 😊
Deletedmom308 Hasret33 ne tesadüf bende büyük ihtimal 27 sinde özele kontrole gitcem hem ikili tarama hem de cinsiyet için :) aynı gün öğrencez kısmetse :))
Hasret33 Yagmur28umeyr inşalalh gösterir canım 😊 benim de 27 sinde gittiğimde ögrenecez imşallah o zaman 12+6 da olucaz görebiliriz 😊
Hasret33 Deletedmom308 ayy inşallah 😊 öyle cinsiyet için pek heycanlı değildim erkeksedde kızsada evladım olacak dedim ama gün yaklaştıkça heycan yapıyorum 😊
senayck Benim de 11+1 25inde 2li test icin gidicem ilk olunca cinsiyet farketmiyo da insan çok merak ediyo ne olacağını inşallah tahminde bulunabilir doktor
Hasret33 Nira benim doktorum gayet iyi geliştiğini çok iyi durumda olduğunu söyledi benim kide 4,5 cm ama sen sıkma canını herşey iyi olur Allah’ın izni ile
Deletedmom308 Nira bende bugün 11+3 diye gittim. ama ultrsondz 10+6 çıktı. boyda 3,81 cm. bzimki çok daha küçük kalmış yani :((