Esra93 suyum gelince hastaneye gittim bi ihtimal belki akintidir dedim :) orda baktilar gercekten suyummus. Sancim olmadigi icin suyum da geldigi icin suni sanci verdiler öğlen bir gibi önce acilmam olmadi sonra cok hizli ilerledi apar topar dogumhaneye aldilar saat beste kizim elimdeydi. Sadece sanci zamani zor dogurma zamani daha kolay uc dort ikinmada geldi kizim.