Muhammedamine Bilmiyorum ki canım nst de sancın cıkmıs dedi magnezyumu günde iki tane almaya devam et dedi bende alıyorum ama ben çok fazla sancı hissediyorum gece hiç uyuyamadım dedim böyle diyince o zaman açılmana tekrar bakalım dedi 3-4e yükselmiş dedi hemen ciğer geliştirici iğne olmaya yolladı sabah tekrar gel dedi acil Doğuma indi doktorumu bir daha göremedim kime anlatsam sen neden geldin doğurursun yatış yapmalıydı dedi. Belki suni sancı vermemek icin eve yollamıştır diyorum?