Tugbaaa34 biz eşimle İstanbul’da tanıştık 7 senelik bir beraberliğimiz var. Normalde ben öğretmenim. Eşim burda uygun bir iş bulunca buraya geldi. Burda evlendik. 🤗 evlendikten hemen sonra hamile kalınca burda göreve başlamak nasip olmadı. Eşim Taşköprülü ama. Onun buraya alışması zor olmadı. Ama benim için epey zor ilerliyor. Malesef akraba, arkadaş da olmayınca sıkıcı geçiyor. Buna da şükür diyelim.. biz geldiğimizde burda doktor yoktu. Kaç kere nerelere şikayet ettiğimizi hatırlamıyorum. Devlete gittiğimizde de çok farklı doktorlar ve çalışanlarla karşılaştık. Bizi hastaneden soğuttular. Mecburen Anadolu’da devam ettik. Umarım gelen doktorlarla güzel bir şekilde ilerleyebiliriz. 🤗 Sen buralı misin canım?