Ben ilk gebeliğimde de yedim bu gebeligimde de de yedim yarım kiloyu tek başıma yedim bir sorun olmadı 😊 canım çok çekmişti almamıştım daha sonra evde kokusu burnuma geldi daha sonra alıp yemiştim hiç araştırmadım sorun olur mu olmaz mı diye canınızın çektiği bedenimize şifa imiş 😊tabi aklınız da soru işareti varsa doktorunuza sorun siz bilirsiniz