busbussss İyi akşamlar kızlar, gebeliğin son haftalarında sizlerde de kalça ağrısı oldu mu? Otururken, dinlenirken hiçbir şey yok sadece yürürken hareket halindeyken sol kalça kemiğim ağrıyor aynı durumda olan var mı?
beyzzsenturkk busbussss magnezyumdan ve cocuk ağırlaştığı icin kaynaklanıyordur 30 haftalığız bende de aynısı var beden alışık olmadığı icin bu kadar kiloya uyum sağlaması zaman alabiliyor
Sobb busbussss Bn 13 haftalikken başladı kalsiyum magnezyum eksikliğinden oluyormuş senin ki geç başlamış
busbussss Yldzlh magnezyum kullanıyordum başlarda sonra bağırsaklarımı bozdu bırakmıştım içeyim ozaman tekrar çok teşekkür ederim . Sizinde yürürken hareket ederken miydi ağrı? sol kalçam ağrıyor benim sadece tek taraflı
busbussss immos evet yürürken oluyor bende de çok ayakta kalınca filan. Bir de sürekli sol tarafıma yatıyorum onunla mi ilgisi var acaba diyorum. Sizin de tek taraflı mı yoksa iki kalçanız birden mi ağrıyor?
busbussss uraz_ve_annesi- evet hareket edince ağrıyor benimde yürürken özellikle. Oturunca ağrı yok sizin de öyle miydi
immos busbussss açıkçası hiç belli olmuyor bugün biraz temizlik yaptım şuanda sağ kalçamda ağrı var mesela basarken sağ bacağıma bıçak gibi saplanıyor sağ tarafın ortasına neye göre oluyor bilmiyorum
busbussss beyzzsenturkk evet haklısınız magnezyumu kullanıyım ben tekrardan. Sizin de tek taraflı mı ağrı yoksa iki taraflı mı ?
beyzzsenturkk busbussss tek taraflı bazen uzun süreli bi tarafa yatınca da oluyor sürekli dönüp duruyorum artık kemiklerim eziliyor gibi sanki
busbussss uraz_ve_annesi- anladım çok teşekkür ederim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz bebişlerimizi
busbussss beyzzsenturkk evet bende de hangi tarafa yatıyorsam bazen o taraf ağrıyor ama dediğiniz gibi bebek ağırlaştıkça artıyor bu ağrılar vücut alışmaya çalışıyor bu süreçte de ağrı oluyor. Çok teşekkür ederim cevabınız için. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi