Nnanaa merhaba ben o hastanede manolya hanıma gidiyordum, ne zaman gitsem kactane kadın doğum doktoru var Arif bey de dahil olmak üzere hepsinin 1. 2 hastası olurdu manolya hanıma zor sıra bulurduk ama çok iyi ve tatlı bir doktor detaycı ilgili ama biz işimiz gereği Adana’ya tasindigimizdan devamını getiremedik