emirtosveannesi ZelihaaK 33+2 de gittiğimizde 2450 ydik gelişimi ilerdeymis bebisin bakalım cumartesi günü olan kontrolumuzde kaç cikicaz🌸
Prenses34_annesi ZelihaaK 27+3 üm ama kontrole gittiğimde 26+5 dim 1.066 gram dı kızçem tombul bebek doktorumuzun dediği gibi 1 hafta önden gidiyor ama korkulacak bir şey yokmuş doktorum gayet normal dedi 🥰
ZelihaaK Prenses34_annesi bizimde öyleydi ilerdendi sonradan haftasıyla uyumlu gitmeye başladı geriden gelmesinde önden gitsin 😊😊
Nazlickk ZelihaaK tosun olcak gerçekten 😂🙈 40 ka kadar beklerse 4 dü geçer dedi doktorum normal olmaz dedi 🥺🥺🙈
Prenses34_annesi ZelihaaK aynen sağlıklı olsunda Rabbimden başka birşey istemem tombul olur yeriz bizde 🤣
AliBarlas2816 Nazlickk geçen hafta gittim 31+1 de 2015 gram dık doktorum on gün önden gidiyor demişti değerleri 32 ile uyumluydu🤭 bu şekilde önden gidince daha mı erken doğarlar bilgisi olan var mı kızlar 🙂
ZelihaaK Nazlickk en hayırlısı neyse o şekilde olsun inşallah 4 ü geçerse normal yapmıyorlarmış banada öyle söyledi doktorum sağlıklı olsunlar da kilo doğumdan sonra da alınır Allahın izniyle 🙏🧿