İlk haftalarda gittiğim doktor almıyordu eşimi,sağlık çalışanı olduğu halde.Baska doktora geçtim doktor az hasta bakıyor ve hasta çıktıktan sonra biz giriyoruz yani hiçbir şekilde hastayı muayenede felan görmüyoruz o yüzden eşimi de alıyor kendi çağırıyor hatta gel canım diye.Biraz vicdan biraz da çok hasta bakmaktan kaynaklanıyor galiba