mimar_anne Kızlar bebek kıyafetlerini kaç derece ve kaç devirde yıkıyorsunuz tecrübeliler yardımcı olursa sevinirim
Edafmo mimar_anne 30 derecede kısa programda 600 devirde yıkanıyor diye biliyorum. Yeğenime öyle hazırlık yapmıştık
Gamze79 mimar_anne kısa devir 30 derece sıkma 600 çok yaş olursa 1 kere daha sıkma yapıyorum 600 devirde
mimar_anne Edafmo ya bende öyle yıkadım ama çok ıslak çıkarıyor kurumuyor 800 devir kullansam sorun olur mu acaba
Elmir-2525 Ben bugun yıkadım. Utuledım. Hastanede gıyeceklerını ayarladım.. Makınanın elde yıkama ayarı ile cok az uygun bebek deterjanı ile yıkadım astım kuruttum Utuledım hazırladım.
Elmir-2525 mimar_anne 30 derece de 600 devirde yıkadım ıslak degil dı oyle. sanki bin devirde kurutmus gibiydı.
mimar_anne EAK canım 600 devir çok ıslak çıkarıyor yaa 40 derece 800 devir 1 saat var onda yıkasam sorun olur mu acaba
EAK mimar_anne deviri yükselt ama ısı 30da kalsın bence. Çünkü bebek kıyafetleri organik boya kullanıldığı için hemen renk atıyor
mimar_anne KayraVeAnnesi_06 ya bende yüksek devire atmak istiyorum ama formu bozulur mu diye korkuyorum hepsi yeni kıyafetler
KayraVeAnnesi_06 mimar_anne İnanın benim aldığım hiçbir ürüne birşey olmadı , 1000 devire atmasam daha ıslak çıkacaktı Kurutmak çok zor oluyor 🙏🏻
Gamze79 mimar_anne yap canım kıyafetler zaten çok kirli değil yüksek derece sıkma yapınca kötü olur kiyafetler bence
mimar_anne KayraVeAnnesi_06 kesinlikle şimdi beyazları 30 derece 800 devire attım tam istediğim gibi çıktı canım çok hafif nemi kalmış 1000 de yıkasam kupkuru çıkar sanırım 😂
miracyusufveberilmoms mimar_anne 30 derece 800 devir olur neden olmasın 600da fazla sıkmaz zor kurur.
mimar_anne miracyusufveberilmoms evet sabah renklileri 600 devirde yıkadım bu saat oldu hala nemliler beyazları da az önce 800 devire attım çok hafif nemli çıktı hemen kururlar muhtemelen 800 devir ideal