Sürekli emzirmeniz gerekiyor bebek emdikçe kaka yaptıkça sarılığı atıyor. Benimde kızım emmedi memeden sütü sıkıp kaşıkla içirmeye çalışıyordum biberonda tutmuyordu uyuyordu sarılık olduğu içinde uyanmıyordu, çok çektim. Fototerapi aldı sonra sütle beraber mama verdim ara ara biberon tuttu. Hem anne sütü hem mama düşmeye başladı.Mamayı tamamen kesip anne sütü verdim. İnşallah kısa zamanda toparlar siz kendinizi üzmeyin sakın kendinizi de suçlamayın her bebek sarılık oluyor❤️