Lizbonn keşke geçse zaman, bi insan görmeyip, bi hava alamamak… üstelik bunu yaşamış ama evladını 25haftada doğumda kaybeden biri olarak inşallah 30 ları görmeyi nasip eder rabbimmm🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Her halimize şükür olsun 18ayda yatılır yeterki sağlıkla gelsinler 🤲🏻