Lizbonn onada çok kızıyorum hiçbir riski yokken ah uh edenlere, aslında takılmam ama çok yaralandım malesef geçmişte neler yaşadığımı bilen bazı gayet sağlıklı eisksiz hamilelerin benim önümde düşük yapıcak gibi davranmasınada dayanamıyorum. Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla almasını nasip etsin inşallah🤲🏻