mrveyvz bnm bi arkadaşıma da aynısını yaptılar özelde doğm yapcktı 40+3 rahatszlndı en yakın hastaneye devlete gtrdlr norml dgm du hersey normldi 3 gün gçmesine ramen sancısı ağrısı yoktu 2 hafta boynca 2 cm acıkla gezdi sonra suni sancı verildi sonra bitane daha verildi sancı cekmekden cok yorgun düşmüştü bebekde içerden yorlmş doktrlr öle diodu sonra saaatlerce ağrıyı cektirip sezeryana aldlr...