mrveyvz devlet hastahaneleri bunu hep yapiyor galiba .. Dun dogum yapmis arkadasimi gormeye gittim o da devlette dogum yaptigina cok pismandi .. İlk dogumu sezeryan 2. cocugu ve sezeryan olmasina ragmen saatlerce normal dogum yapicak gibi sanci cektirmisler .. Cati muayenesi yapilmis .. Prosedur boyle yapmak zorundayiz demisler ve sonra sezeryana almislar saka gibi ..