Bayramda Elazığ’da olduğumuz için ikili tarama testini MedicalPark Emre Bey de yaptırdım. Doktordan çok memnun kaldım çok ilgiliydi ancak hastane için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sonra Ankara ya döndüm hem testim çok geç çıktı hem de kayınvalidemler raporu almak için gittiklerinde sekreterlikte hiçbir şey vermeyip, doktorla görüşmeleri gerekirken doktora çıkartmayıp ekranda fotosunu çektirip yollamışlardı. Asla MedicalPark ı önermiyorum o yüzden