Sevval0308 Çok şükür buldum birilerini😂😂ben Fatma şenes e gidiyorum medilines de sizler nereye gidiyorsunuzz
Narinsuu Sevval0308 ben de oraya gitmek istyrm arastrmada özel muayenehaneye gittim Seyda Hanma ama kötü şeyler söyledi şimdi Fatma hanma gitmek isttrm ama baktım hastane randevularına Şubat’ta bile randevu yoktu nasl Randevu Alacam ben oraya 🥺
Seyma0323 Elazigli değilim ama elaziğda oturuyoruz bende Fatma hanıma gidiyorum🤭 bu arada muayenelere tekrar zam geldi 400 oldu
Narinsuu Seyma0323 benm iki hafta sonra ikili taramaya girmem lazm ek ücret alınıyor dmi bunun için 🤦
Seyma0323 Narinsuu evet alınıyor ama ben ikili ve dörtlü test yaptırmadım sadece detayli ultrason yaptırdım o da 600tlydi yazın
Seyma0323 Narinsuu Benim doğuma az kaldı ben uzun süredir onun hastasıyım belki yeni hasta kabul etmiyolar bilmiyorum, hastaneyi arayarak randevu aliyorum
Sevval0308 Narinsuu ben Fatma hanıma çok rahat randevu aldım geçen hafta ilkkez gittim telefonlar medilines arayıp direkt aldimm
Narinsuu Benm gibi tiroiti yüksek çıkan var mi, çok korkuyurm ben. İki gün önce de yerleşimin aşağıa olduğunu öğrendim iki gün sonra 11 haftalık olacam 🥺
Sevval0308 Narinsuu canım rabbim bir kabına koymuştur inşaallah sen canını sıkma insaallah güzel şeyler olacak🥰
Narinsuu Sevval0308 ben web sayfasından baktım alamadm öyle yapayım hastaneyo arayaym teşekkür ederim