CnsBes Sevimlianne_adayi Benim rahmim çok kalınlaşmıştı normal gebelik gibi, ama kese vs. Gözükmedi tüplerdede net gözükmedi. Önce kürtaj yaptılar beta hcg düşmedi ondan sonra iğne yaptılar peşinden. Şimdi cuma günü yine kan vercem bakalım düştü mü değer.
Rmysbyzt eylulmihrasmom Amin amin rabbim sağlıklı sıhhatli versin en kısa zamanda inşAllah🤲🏻 düşünmeyin çok üstüne düşmeyin stres yapmayın yeter..
Semaaozz Yasemincee26 maalesef ki onu hiç hatırlamıyorum 4 sene önce yaşadım ben bu sıkıntıyı 😔 şu an kızım 3 yaşını geçti çok şükür ki