CnsBes canım ben olmuştum bu iğneyi adı da metotraks tı yanlış da yazmış olabilirim değerim hemen düştü çok şükür yüksek değildi zaten sıfırlanmıştı değer 6 ay koruma verdi doktor kesinlikle 6 ay korunucaksın dedi bazı doktorlar 3 ay diyormuş ama bence kulak asma garanti 6 ay olsun benim doktorum profesör doktordu o yüzden onu dinledim 6 ay korundum doğum kontrol hapı yazıyor zaten onu da kullandım o süreçte korunmayı bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım sende sabır et zamana bırak dayan sık dişini en güzeli en doğru zaman da geliyor