mom_3 İlk hamileliğimde çok yoğun bir regly ağrısı olmuştu. Bir de hamileyken boğazımda bir tıkanıklık oluyordu. Sanki boğazımda bir tıkanmış kalmış gibi. Sonra 10. Haftada maalesef kürtaj oldum. Bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim. Ve 1 haftadır yine boğazımda o tıkanıklık var. Ben oradan anladım hamile olduğumu. Çünkü bu durum bende sadece hamileyken olmuştu. Bir de geçenlerde bir gün aşırı halsiz olmuştum. Öğretmenim, o gün okuldaydım ama hiç ders anlatamadım. O kadar kötüydüm ki oturarak ders anlatmaya çalıştım gün boyu. O da hamilelikten olabilir. Bugün de müjdeli haberi aldım. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏