Guzelanne56 mom_3 regl olacak gıbıydım her regl olmama yakın göğüs ağrım olurdu aynısı oldu başka belırtı yasamadım😍
Prenses34_annesi mom_3 bende halsizlik ve uyku çok vardı baş ağrısı ve ishal vardı normal de adetime 1 hafta vardı 3 haftada 1 oluyordum daha ikinci haftamdaydım yolculuk yapacağım için tedbir amaçlı test yaptım ve o an öğrendim 🥰
atamomy mom_3 kasıklarda hafif kramplarla gögüslerimde aşırı hassasiyet var benimde. İlk haftalar çok iştahlıydım ama şuan daha dengeli ilerliyor.
mom_3 Guzelanne56 benım bel ağrım cok kasık ağrım akıntı ve göğüslerim hiç ağırmazdı regl olurken ama bu sefer fazlasiyla hassasiyet var insallah sağlıkla ilerlerler 😊🙏🏻
Guzelanne56 mom_3 amın inşallah her ınsanda belırtıler Farklı oluyor ben ılerleyen zamanlrında mıde bulantısı mıde yanması yasamadım 32 olduk ama çok agrı yasadım herkeste Farklı gosterıtoe belırgı Allah saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin ınsallah rahat bı gebelık gecırırsınız ❤️
Petito35 mom_3 açıkçası regl oldum sandım zaten her ay gibi ilk iki gün şeke gelir sonra adet olurdum. Bu ay üçüncü gün lekelenme bitince test yaptım bende çıktı şükür
Gulcinkzn mom_3 Çok erken teşhis etmiştim ilk hissettiğim inanılmaz derecede şişkinlikti çok yemek yemişim gibi 😅
guzelanne01_ Gulcinkzn bu bendede vardı ve hala var kendimi 100 kilo gibi hissediyordum bu ay aşırı ağırlaşmış halde gibiydim halada aynı hissediyorum 7 haftalığım
JJ_anne92 Regl öncesi dönem gibi goguslerde şişkinlik,kasik ve sirtlarda ağrı, inanılmaz halsizlik uyku isteği ve iştah artışım oldu. Ama bn regl olucam die beklerken hamile olduğumu öğrendim 🙈hala alışamadım
mom_3 Petito35 öyle bende de geçen hafta bugün lekem olmuştu cumartesi test yaptim cıktı kan verdim 26 cıktı