Minikkedisila Bebekdelisi serumla kasılmalar azalınca hiç bir şey vermedi. Çıktım eve geldim. Kadın doğum doktorum
Minikkedisila mertveannesi2211 evet var üst sınırdaymış suyum çok yüksek değil ama üst sınıra yakınmış öyle dedi. Siz bir ilaç kullanıyor musunuz kasılma için?
mertveannesi2211 Minikkedisila hayır hastanede yattigim sira veriyorlardı ama çıkınca vermediler tansiyon düşüklüğü yapar diye yatisimi yapan doktor suyumun fazla olduğunu bu yüzden de sancı çıkıyor olabileceğini söylemişti bana
Minikkedisila mertveannesi2211 sancılarınız kaçıncı haftada başladı peki? Şu an kaçıncı haftadasınız?
mertveannesi2211 Minikkedisila sancım 32 de çıktı 34 de de oldu sonra 37 de gittim o zaman çıkmadı 39+6 dayım şimdi canım