Kızlar merhaba cumartesi rutin kontrol için doktora gittim nst bağladılar ve 20 dakika da 2 kere 100 e çıktı sancım. Hiç bir şey hissetmedim ama doktor normal değil diye 2 tane ringer laktat serum taktı.
Sonrasında 1 saat daha nst bağladı ve 1 saatte 1 kere 90 ı gördük. Yalancı kasılmalar başlamış dikkatli ol uzan vs dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman doğum gerçekleştirdiniz? Bu durum erken doğum yapmaya mı sebebiyet verir acaba?