busetekerr Analikonline Bende korktum artmamis diye adetimin bugün gecikmenin 8. Günü 776 normal mi acaba geç döllenme falan mı olmuş bilemiyorum korkuyorum da 2 düşük ve bir ölü doğumum var
Gtrkmen sedamom00 evet banada öyle geldi doktor çok erken öğrendiğim için böyle diyor ama bilemiyorum 🥹
sedamom00 Gtrkmen erken öğrensen bile bi Kaçgun de illaki artardı 10 ise 40 50 olurdu bnce ama yinede ümidinizi kaybetmeyin 2 günde net sonuç çıkar
yagmur089 Gtrkmen aynn brz bekleyin ve lekelenme olup olmadiginida takip edin eger leke girurseniz dirk doktra gidin