Gtrkmen Adetime 2 gün kala Beta değerim Cuma 11.6 çıktı Pazartesi 21.38 Anlayamıyorum sizce normal mi ?
Analikonline Gtrkmen 2 günde 2 katı artmalı ama Bi daha ver canım yüzde 60 artış da yeterli demişti Dr um
Lavinyaa8 Gtrkmen kan vermeye devam edin birkaç kere daha verin o zaman daha net belli olur ama simdi iyi gibi artışı
didimom Gtrkmen yarın tekrar yaptırın bence. Dün 21 ise yarın 40 civarı çıkmalı. İnşallah güzel sonuç alırsınız 🙏🏼
Gtrkmen Analikonline Pazar adet olmam gerekiyordu cuma ben kan verdim. Pazartesi tekrar çağırdı çok bir artış yok çarşamba tekrar bekliyorum dedi. Çok huzursuzum kötüyemi gidiyor acaba diye
Analikonline Gtrkmen hayır iciji ferah tut mecbur bekleyeceksin kendini strese sokma. Yüzde 60 da yetiyor demişti bana önemli olan düzenli artış olması. Sakın ol 🙋♀️
Gtrkmen Analikonline çarşamba tekrar çağırdı bir kaç gün daha bekleyip gitmeyi planlıyorum Daha çok çok küçük ded doktorum
didimom busetekerr bana tam normal geldi. İki günde bir ikiye katlayarak gidiyor. Ben 3 defa baktırmıştım 2 gün sonra baktırırsanız 1500 civarı olur kese görebilirsiniz 🙏🏼
busetekerr Gtrkmen Bende benim çok az artmış diye sabahtan beri sıkıntı yapıyorum ♥️ Rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏♥️
busetekerr didimom Doktorum Perşembe günü orda olacak umarım keseyi görebilir dün karından muayene ile birşey görmedi gerçi karından muayene için çok erken bu değer
didimom busetekerr evet çok erken 1500 olunca bile karından görünmeyebiliyor. Güzel haberler alın inşallah 😌
busetekerr Analikonline Bende korktum artmamis diye adetimin bugün gecikmenin 8. Günü 776 normal mi acaba geç döllenme falan mı olmuş bilemiyorum korkuyorum da 2 düşük ve bir ölü doğumum var