Gulcinkzn Şimdi sonucumu öğrendim 146 dedi sağlık ocağındaki Ebe, daha e-nabıza yansımadı ama çok düşük bir değer gibi geldi. Artma var ama çok çok az. İnşaAllah daha çok artar. İstemsiz panik oluyorum, strese giriyorum. Perşembe yine gel dedi. Umarım yükselir sonucum 🙏