Arkadaşlar aklıma takıldı biraz da strese sokuyorum kendimi durduk durmadık yere. Ben 11 kasımda sabahtan idrar testi yaptım pozitifi gördüm sonra gece 10a doğru da kan testi verdim. Sonuç 106,3tü. Dün de sağlık ocağında test yaptırdım. Henüz sonuç çıkmadı. Sizin tecrübelerinize göre kaç çıkması gerekiyor tahmini bir bilgisi olan var mı? Yardımcı olabilir misiniz lütfen? 🥺
Not olarak: Regl düzensizliğim vardı. Son SAT 4 ekimdi. Ama yumurtlama takibi yaptım, 27 ve 28 ekimde yumurtlamam oldu 29 ekimde de çatlama. Yumurtlamadan 14-15 gün sonra öğrendim yani.