Der_0 allah rrazol olsun :) tez vakıtde ınşallah kavusmanız dılegıyle :)
Aylin355 birde oğlan bebiş mi geliyor yoksa🥰😂
Pemberuya yok ben kıza hamileyim şuan 😄