Sel-can ay inşallah geçer benimde, hiç bitmeyecek gibi geliyor bana. Söylediğiniz gibi hele ki çalışanlar için daha zor, benimde iş yerine kokulara gelen insanlara hiç tahammülüm yok üstlerine kusmak istiyorum. Şu bulantı faslı geçsin diğer tüm zorluklarına okeyim.