Bana doktorum sabah öğle akşam olacak şeklinde 3 defa yazdı. 5 gündür kullanıyorum ama baş dönmem ve bulantım geçmedi, ama kusmalarım azaldı. Yine de iyi geldi çok iyiyim diyemem hala bir huzursuzluk bir baş dönmesi, 10+4 olduk ama asla geçmeyecek gibi.