Ben gebeliyin 6 ayinda qrip oldum sonra da burun tikanikkigi yarandi.otrivine kullandim malesef 1 aya yakin,burun doktoru bana izin vermedi otrivine sikmayi,serim fiziolojini onerdi,gebelik riniti dedi.ben de otrivine kullanmadim,doguma 29 gun kaldi hala burun tikanikligi yasiyorum,inseallah gebelikden sinra kecer