Hatice_Bahri 32. Haftadayım bu zamana kadar magnezyum kullandım ağrıları ve kasılmaları kessin diye ama artık doğuma hazırlık sürecinde olduğum için kullanmayı bırak demişti doktorum bana çünkü ağrılar ve kasılmalar olsun ki doğum başlasın diye o sebeple sen ilk doktoruna sor magnezyum olayını.